نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 19:15

باید هنرمندان حاجی آباد را در مسیر جهاد تبیین حمایت کنیم

امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز زبان هنر می‌تواند نسل جدید را با معارف اهل بیت (ع) آشنا کند و از تمام نهادها و ادارات درخواست داریم که از هنرمندان حاجی آباد حمایت کنند تا در آینده بیش از پیش بتوانند در راستای جهاد تبیین با زبان هنر کارهای بزرگتری را انجام دهند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد امروز در خطبه های این هفته اظهار داشت: سفر یک روزه رئیس جمهور ایران به مسکو خیر و برکات زیادی را در برداشت چرا که در سال های اخیر بیشترین تحریم ها علیه این دو کشور شده است و اتحاد ایران و روسیه تمام تحریم هایی که علیه آنها شده را تا حد زیادی خنثی کرده است.

وی افزود: تمام نشست ها و تصمیمات سازمان ملل برای آتش بس در غزه و جلوگیری از کشتار کودکان و مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا وتو شده است که نشان از ناکارآمدی نهادهای بین المللی است و امیدواریم هر چه زودتر این حق وتو از آمریکای جنایتکار گرفته شود.

امام جمعه حاجی آباد بیان کرد: روابط دو سویه ایران و سوریه از نظر اقتصادی برای کشورمان بسیار ارزشمند است و همچنین ایجاد راه آهن بین المللی  عراق ، سوریه و لبنان باعث بازگشایی مسیر تجاری ایران به اروپا می‌شود که می تواند ظرفیت خوب و جدیدی را در تجارت ایران با کشورهای منطقه و حتی اروپا ایجاد کند.

حجت‌الاسلام دری ضمن تشکر از فعالیت های مساجد ، هئیت ها و حوزه  علمیه بابت برپایی مراسمات باشکوه ایام فاطمیه گفت: از هنرمندانی که به زیبایی وقایع صدر اسلام و شهادت حضرت زهرا(س) را به نمایش در آوردند  قدردانی می کنیم.

وی عنوان کرد: امروز به وسیله زبان هنر می‌توان نسل جدید را با معارف اهل بیت (ع) آشنا نمود و  از تمام نهادها و ادارات درخواست داریم که از  هنرمندان  حاجی آباد حمایت کنند تا در آینده بیش از  پیش بتوانند در راستای جهاد تبیین با زبان هنر کارهای بزرگتری را انجام دهند.

حجت‌الاسلام  مهدی دُری با اشاره به حضور نورانی شهدای گمنام در استان هرمزگان گفت: در هفته پیش رو حضور پر خیر و برکت شهید گمنام در شهرستان حاجی آباد یکی از عنایات خداوند متعال به مردم این شهرستان است که باید با حضور خود در تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار به جایگاه والای این شهید گرانقدر ادای احترام کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605758

مهمترین اخبار ایران و جهان: