نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 18:59

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال بیش از 85 کیلو تریاک در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، قاچاقچیان در انتقال بیش از 85 کیلو موادمخدر ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، از حمل یک محموله ای مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مسیر جاده میناب به سمت بندرعباس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان واقع در محور روستایی انگوران اعزام که پس از چند ساعت تعقیب مراقبت های لازم به دو دستگاه خودرو سواری پژو و پراید مشکوک شده و دستور توقف دادند.

  این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران در یک عملیات ضربتی خودروها را متوقف و در بازرسی فنی از خودرو پراید 54 بسته به وزن 56 کیلو و 800 گرم تریاک و در بازرسی از خودرو پژو 405 تعداد 43 بسته به وزن 28 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی جمعا 85 کیلو و 400گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، 3 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611058

مهمترین اخبار ایران و جهان: