نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 21:01

اطلاع‌رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی را در جامعه افزایش می‌دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله کارکرد‌های مهم اطلاع‌رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی است، گفت: آنچه که ما در جامعه و شرایط فعلی نیازمند آن هستیم افزایش امید بین مردم با انعکاس اخبار صحیح است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین میرزایی ظهر امروز در اولین همایش روابط عمومی‌های شورای‌ اسلامی‌های اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد زمینه مطلوب در انعکاس اخبار در تمام بخش‌ها سبب امیدافزایی و امیدآفرینی در بین آحاد جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله کارکرد‌های مهم اطلاع‌رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی است، ادامه داد: آنچه که ما در جامعه و شرایط فعلی نیازمند آن هستیم افزایش امید بین مردم با انعکاس اخبار صحیح است.

وی افزود: البته انعکاس خبری موثر و موفق است که دقیق، صحیح، صریح و به هنگام باشد، اگر اطلاع‌رسانی مطلوبی در مجموعه‌های استانی شکل بگیرد سبب ایجاد انگیزه بین کارکنان آن مجموعه و سایر مجموعه‌ها می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه موفقیت در این مسیر نیازمند بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌‌های موجود در زمینه اطلاع‌رسانی و رسانه است، تصریح کرد: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به مردم اشاره کرد، در هر مجموعه‌ای که شاهد مشارکت مردم بودیم آن مجموعه پویاتر عمل کرده و سبب پیشرفت و دگرگونی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پویایی، پیشرفت و تعالی هر جامعه‌ای در گره بها دادن به مردم آن جامعه است، یادآور شد: فلسفه وجودی شورا نیز همین مسئله واگذاری کار به مردم است، شورای‌های شهر و روستا به عنوان منتخبین مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت‌ها این نقش را پر رنگ‌تر کرده و عامل پویایی و پیشرفت می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جامعه پویا جامعه‌ای است که مردم در آن نقش بیشتری دارند، خاطرنشان کرد: شورای‌های شهر و روستا از نظر اینکه منتخب مردم هستند اهمیت بسیاری دارند زیرا مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم بوده و نقش اول جامعه را به عهده دارند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554614

مهمترین اخبار ایران و جهان: