نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 01:16

آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ‌های تیم ملی در سرعین

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار اردبیل از آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی در سرعین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار اردبیل ازآمادگی فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی در سرعین خبرداد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این کمپ و مجوز شورای برون مرزی اردوهای مختلف فوتبال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت بالای استان اردبیل و درصورت حضور سرمایه گذاران  برای راه‌اندازی کمپ و زیرساخت‌ها  تیم‌های فوتبال در کشور به جای اردو در  کشورهای دیگر در اردبیل اردو بزنند.

تاج گفت: فوتبال پدیده‌ای است که میلیون‌ها نفر را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند به‌طوری‌که یک میلیون نفر هفتگی به ورزشگاه‌های کشور می‌روند و از نزدیک بازی‌ها را تماشا می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال در اردبیل باتوجه به داشتن سالن ورزشی استاندارد، خبرداد و عنوان کرد: از راه‌اندازی تیم فوتبال ساحلی هم در اردبیل استقبال می‌کنیم و حمایت‌های لازم را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

فدراسیون فوتبال حمایت لازم برای احداث کمپ تیم‌ملی در سرعین را داشته باشد

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این دیدار خواستار حمایت فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی در سرعین شد و گفت: این موضوع می‌تواند  باعث اردوهای تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در اردبیل شود.

وی هم‌چنین خواستار برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال در اردبیل و حمایت از  تیم‌‌های اردبیل در لیگ دسته ۲ و یک شد.

استاندار اردبیل روند فوتبال استان اردبیل را روبه رشد عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح تیم فوتبال ساحلی نیز در استان اردبیل ایجاد شود.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604358

مهمترین اخبار ایران و جهان: