نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 08:00

احساس شدن زمین لرزه دیگر افغانستان در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: زمین لرزه ای با قدرت ۶/۳ ریشتر امروز چهارشنبه بار دیگر افغانستان را لرزاند که این زمین لرزه در استان نیز احساس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که زمین لرزه ای با قدرت ۶/۳ ریشتر امروز چهارشنبه بار دیگر افغانستان را لرزاند اظهارداشت: این زمین لرزه  که ساعت ۴و ۱۱ دقیقه صبح  در عمق ۱۰ کیلومتری در غرب افغانستان به وقوع پیوست در بخش هایی از خراسان‌جنوبی نیز احساس شد.

وی  افزود: براساس اطلاعات دریافتی از رئیس و مسوول امداد شعبه زیرکوه، مسوولان خانه های هلال و دهیاران،  تا کنون هیچگونه خسارت جانی و مالی در روستاهای خراسان‌جنوبی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی  با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات هلال احمر استان به افغانستان گفت: تیم اعزامی خراسان‌جنوبی در سلامت کامل بوده و مشغول امدادرسانی هستند.

کاوسی همچنین در پی وقوع زمین لرزه امروز گفت: همه تیم های عملیاتی و امدادی و همچنین تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل قرار دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534558

مهمترین اخبار ایران و جهان: