نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 14:35

همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس کهگیلویه

با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی همایش ویژه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس شهرستان کهگیلویه در حسینیه ثارالله سپاه دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،   جمشید ارسلان‌جو مسؤول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در همایش ویژه فرمانده‌هان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و مدیران مدارس شهر دهدشت به تشریح و فلسفه حضور بسیج دانش‌آموزی در مدارس پرداخت و با بیان این‌که ارتباط‌گیری دو طرفه و متقابل مدارس و بسیج دانش‌آموزی می‌تواند زمینه‌ساز ترویج هرچه بهتر فرهنگ بسیج در سطح مدارس و قشر نوجوان شود، خواستار تبیین هرچه بهتر  جایگاه واقعی بسیج و کارکردهای بسیج در مدارس شد.

وی با اشاره به تعابیر والای امام خمینی(ره) در رابطه با بسیج که فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد گفت: امام راحل چنین تعابیری را در مورد هیچ نهادی به کار نبردند و این نشان از اهمیت و جایگاه و نقش بسیج در جامعه دارد.

ارسلان‌جو جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه را یادآور شد و بیان کرد: این رژیم خونخوار همواره نشان داده که در نگاه آن‌ها زن، کودک، مدرسه و بیمارستان تفاوتی ندارند و همه اهداف جنگی هستند.

در ادامه برنامه آذرکمان معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش وپرورش دهدشت از حضور مدیران مدارس پسرانه و دخترانه در این برنامه و همکاری آن‌ها با بسیج دانش‌آموزی در طول سال تحصیلی   قدردانی به عمل آورد و ضمن توصیف بسیجی با عباراتی چون لاله سرخ جبهه‌ها و مروارید صدف‌های لا اله الا الله، بسیج را نماد کار بی‌ریا، جهادی و بدون مزد و منت عنوان کرد.

 وی به تشریح وظایف تخصصی  مدارس در رابطه با بسیج دانش آموزی پرداخت و خواستار تقویت همکاری دوجانبه مدارس و بسیج دانش آموزی در راستای نیل به اهداف و برنامه های مشترک شد.

به گزارش فارس، در این برنامه از خانواده شهید دانش‌آموز سید ادریس پرخیده و تعدادی از بسیجیان همکار بسیج دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591214

مهمترین اخبار ایران و جهان: