نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 09:58

کنگاور با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه کرمانشاه ثبت شد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته کنگاور با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به‌عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده‌اند.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، هوای استان تا صبح روز چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و افزایش ابر خواهد بود.

وی تصریح کرد: به‌دنبال این شرایط موج ناپایدار در روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در بعضی از ساعات سبب وزش باد و بارش‌هایی در سطح استان می‌شود احتمال این بارش‌ها در روز جمعه بیشتر به نظر می‌رسد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از نظر وضعیت دمایی تا روز چهارشنبه تغییر دمایی خاصی را نخواهیم داشت اما در روز‌های پنجشنبه و جمعه یک‌مقدار هوای استان سردتر خواهد شد.

وی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمانشاه بین حداقل یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام و بیان کرد: در این بازده زمانی گیلان‌غرب با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به‌عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده‌اند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590758

مهمترین اخبار ایران و جهان: