نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 19:34

درویش: تاج در مورد VAR با بانک مرکزی جلسه داشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ورود VAR یک عزم ملی را می‌طلبد و رئیس فدراسیون نیز روز گذشته در این مورد با بانک مرکزی جلسه داشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در پاسخ به گلایه‌های خبرنگاران پشت یکی از ورودی‌های ورزشگاه آزادی مبنی بر راه ندادن آنها به داخل استادیوم اظهار داشت: لیستی که می‌گویند باید خبرنگاران با استفاده از آن وارد ورزشگاه شوند دست کیست؟ الان مسئول ورزشگاه چه کسی است که باید با او صحبت کنیم. 

وی در پاسخ به ادعای خبرنگاری مبنی براینکه پرسپولیس به عنوان میزبان مسئولیت برگزاری بازی را دارد، گفت: اجازه نمی‌دهند خودمان تبلیغات محیطی را  اجرا کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه با این وضعیت ورزشگاه آزادی و نبود VAR ممکن است AFC میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را از پرسپولیس بگیرد، توضیح داد: بعید است. باید بازی‌ها در ایران برگزار شود. همین امروز که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان بود در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج جلسه داشتم و گفتیم VAR را بیاورند. روز گذشته نیز رئیس فدراسیون برای تأمین ارز مربوط به VAR با بانک مرکزی جلسه داشت. اینجا یک همت ملی می‌طلبد اینگونه نیست که بگویم مسئول ورزشگاه آزادی VAR را آماده کند یا شرکت توسعه؛ بلکه همت ملی می‌طلبد.

ادامه دارد ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466758

مهمترین اخبار ایران و جهان: