نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 16:44

فخاری: تلاش کنیم تا آینده‌سازان ایران در مسیر تمدن‌سازی اسلامی حرکت کنند

استاندار تهران گفت: باید تلاش کنیم تا در فضای آموزشی، آینده‌سازان در مسیر تمدن‌سازی اسلامی حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همایش مدیران مدارس سراسر کشور به میزبانی شهر تهران با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا فخاری استاندار تهران و دیگر مسؤولان برگزار شد.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و امید است تا فضای پر طراوات و پرنشاط آموزش را در سال تحصیلی جدید شروع کنیم.

حرکت آینده‌سازان در مسیر تمدن‌سازی اسلامی

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در فضای آموزشی، آینده‌سازان در مسیر تمدن‌سازی اسلامی حرکت کنند. 

استاندار تهران تاکید کرد: امروز برای استقلال کشور، توانمندی نظام و معرفی الگوی جدید به دنیا در استقلال کامل پای کار ایستاده‌ایم و انقلاب اسلامی محصول استقامت است و با تلاش مدیران و پیشکسوتان آموزش و پرورش در حوزه‌های علمی در رتبه‌های بالا قرار داریم. 

فخاری با اشاره به یاری خداوند در امور مختلف گفت: این استقامت سبب شد تا با یاری خداوند همراه شود و در دفاع مقدس و حساس‌ترین شرایط نصرت خداوند تبدیل به موفقیت‌های بی‌بدیل شد و در حوزه آموزش و پرورش هم نصرت خداوند وجود دارد که البته شرط آن نصرت متقابل است.

وی خاطرنشان کرد: برای ایران آزاد و مستقل باید همه با استقامت تلاش کنیم تا آنچه به عنوان وظیفه قانونی در حوزه آموزش و پرورش داریم را محقق و اجرایی کنیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501614

مهمترین اخبار ایران و جهان: