نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 12:37

اسماعیلی: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت وزارت ارشاد است

وزیر ارشاد مهمترین اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مردمی سازی فرهنگ و هنر و عدالت فرهنگی عنوان کرد و گفت: این موضوع با قوت در حال انجام است به طوری که بیش از صد هزار نفر در شهرستان‌های محروم آموزش‌های فرهنگی و هنری دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در سفر به خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت امروز چند پروژه در لرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین از برخی پروژه‌ها مانند تالار مرکزی خرم‌‌آباد بازدید کردیم.

وی بیان کرد: پروژه تالار مرکزی خرم‌‌آباد در همین یکسال و نیم بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کار ساخت ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد سال گذشته تمام شد، اظهار کرد: کار مهم چنین مجموعه‌هایی آماده سازی است و امروز این مجموعه آماده بهره برداری است.

اسماعیلی مهمترین کار واقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مردمی سازی فرهنگ و هنر و عدالت فرهنگی عنوان کرد و گفت: این موضوع با قوت در حال انجام است به طوری که بیش از صد هزار نفر در شهرستان‌های محروم آموزش‌های فرهنگی و هنری دیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: هر کدام از این افراد می‌توانندمجوز موسسات فرهنگی و آموزشی را دریافت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479858

مهمترین اخبار ایران و جهان: