نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:16

مسئولان و رسانه ها اتفاقات مثبت را در کشور اطلاع رسانی کنند

قشم - امام جمعه قشم گفت: مسئولان و رسانه ها، اتفاقات مثبت را در کشور اطلاع رسانی کنند تا امید مردم به آینده کشور تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در هفته دولت حضرت آقا فرمودند که من از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم زیرا کار بر گردن آن‌هاست و این دولت را تمجید هم می‌کنم.

وی افزود: با تلاش‌های دولت سیزدهم کار بزرگی که در فاز ۱۱ پارس جنوبی انجام شد و کاری که ۲۰ سال بود که معطل مانده‌بود، با کمترین زمان و زودتر از زمان وعده داده شده انجام شد.

حجت‌الاسلام حاجبی عنوان کرد: در همین شهرستان قشم اتفاقات بزرگی افتاد و بعضی‌ از معضلاتی که چندین دهه گریبانگیر مردم بود، حل شد. باید این اتفاقات مثبت اطلاع‌رسانی شود تا امید مردم بیشتر شود.

امام جمعه قشم خاطرنشان ساخت: تلاش‌ها برای حل مشکل آب جزیره قشم هم مستمر است و هم با سرعت جلو می‌رود و این مشکل با تلاش مسئولین حل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای دیگری که در جزیره قشم انجام شد این بود که جاده بین رمکان و گیاهدان بود که خطرآفرین بود اما به سرعت اصلاح شد.

حجت‌الاسلام حاجبی اظهارداشت: قریب به ۶ ورزشگاه استاندارد فوتبال در جزیره قشم وجود دارد که امکان برگزاری مسابقات فوتبال در آن فراهم است و این نکته خوبی است و کم‌تر جایی است که این تعداد ورزشگاه داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480114

مهمترین اخبار ایران و جهان: