نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 15:49

شمسایی : با توجه به خستگی راه بازیکنام مقابل پاراگوئه شجاعانه بازی کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به مسافت 21 ساعته از تهران به برزیل بازیکنانم خسته بودند اما آنها در مقابل پاراگوئه شجاعانه بازی کردند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس بعد از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه در تورنمنت شش جانبه برزیل اظهار داشت: بازی سختی بود و ما کمتر از 48 ساعت بود وارد برزیل و محل برگزاری مسابقات شده بودیم و به دلیل 7 ساعت و نیم تفاوت ساعت با ایران همچنان بازیکنان تیم خسته بودند. 

وی گفت: همچنان این خستگی در بدن بازیکنان وجود دارد اما همانطور که قبلا گفتم بازیکنانم حرفه‌ای هستند و حرفه‌ای فکر می‌کنند و شجاعانه بازی کردند و از آنها تشکر می‌‌‌‌کنم. در بازی با پاراگوئه ما نیمه اول سختی داشتیم و اگر باقر محمدی دروازه‌بان تیم ملی نبود قطعا در این نیمه به مشکل می‌خوردیم و وی نقش تعیین‌کننده‌ای در این نیمه داشت. در نیمه اول پاراگوئه موقعیت بیشتری داشت اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم اما پاراگوئه در این نیمه بهتر از ما بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در نیمه دوم ما تغییر تاکتیک داده و نوع بازی را تغییر دادیم و خوشبختانه بر بازی سوار شدیم و در این نیمه خیلی بهتر از پاراگوئه ظاهر شدیم و دو گل هم به این تیم زدیم و اگر بازیکنانم از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده بودند شاید به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم. در اواخر بازی، پارگوئه کمی به عقب نشسته بود و رو به بازی پنج نفره آورده و خدا را شاکرم که در اولین بازی خود در این تورنمنت توانستیم دو بر یک به پیروزی برسیم. 

شمسایی گفت: باز هم تکرار می‌کنم بازی کردن با تیم‌های فیزیکی در این یک سال برای تیم ملی و بازیکنان جوان خوب است و فردا بامداد هم قرار است به مصاف کلمبیا برویم. کلمبیا در بازی اول استراحت داشته اما ما دو بازی پشت سر هم  داشتیم اما ما ایرانیم و با تمام توان به مصاف کلمبیا می رویم. از نظر من این تورنمنت دستاورد خوبی برای آینده فوتسال کشورمان دارد و جوانان بهتر می‌توانند خودشان را محک بزنند.

وی ادامه داد: در بازی با پاراگوئه تقریبا از 14 بازیکن به 12 نفر آنها بازی رسید و مهدی رستمیان یک لحظه وارد زمین شد اما به دلیل مصدومیت متأسفانه زمین را ترک کرد. در بازی با کلمبیا سعی می‌کنیم به 14 نفر بازی دهیم. البته در بازی با پاراگوئه با باقر محمدی به 13 بازیکن اجازه بازی دادیم بازیکنان جوان باید در شرایط بازی قرار گیرند و بدانند تنه به تنه شدن با بازیکنان فیزیکی چقدر سخت است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499458

مهمترین اخبار ایران و جهان: