نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 09:51

اعزام ۱۶۰ نفر در قالب«کاروان رهسپاران عصر» ظهور به اربعین حسینی

سرپرست اداره کل ستاد اجرای فرمان امام(ره) استان زنجان گفت: در ایام اربعین ۱۶۰ نفر از فعالان اجتماعی محلات زیر پوشش قرارگاه تحول و توانمندسازی در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به کربلای معلی اعزام شدند.

یحیی سلیمانی، سرپرست اداره‌کل ستاد اجرای فرمان امام(ره) استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه در ایام اربعین ۱۶۰ نفر از فعالان اجتماعی محلات به کربلایی معلی اعزام شده‌اند، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعدادی هم در روزهای آتی اعزام خواهند شد.

سرپرست اداره‌ کل ستاد اجرای فرمان امام(ره) استان زنجان با بیان اینکه این نخستین کاروان رهسپاران ظهور است که به عتبات عراق اعزام شده‌اند، گفت: این تعداد فعالان فرهنگی زیر پوشش قرارگاه تحول و توانمندسازی معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار دارند.

وی ادامه داد: برنامه کاروان رهسپاران ظهور به صورت متمرکز در کل کشور انجام می‌شود و در مجموع در کل کشور ۵ هزار نفر به این سفر تشکیلاتی زیارتی اعزام شدند.

سلیمانی گفت: این فعالان بعد از بازگشت در محلات خودشان به امورات اجتماعی در راستای رفع محرومیت‌زدایی به ادامه فعالیت خواهند پرداخت.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474658

مهمترین اخبار ایران و جهان: