نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 12:12

نگرانی مردم در خصوص کالای همراه ملوان رفع شود

گناوه- فرماندار گناوه خواستار رفع نگرانی مردم در خصوص کالای همراه ملوان «ته لنجی» شد و گفت: موضوع حمل کالای همراه ملوان و نگرانی مردم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح سه شنبه در جمع مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای پیگیری مشکلات مربوط به کالای همراه ملوان و نگرانی مردم شهرستان از وضعیت این کالاها، طی تماس تلفنی با آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبر دغدغه و نگرانی مردم مطرح و پیگیری شد.

فرماندار گناوه افزود: در گناوه ۵۴۰ شناور وجود دارد که به واسطه کالای همراه ملوان چند هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق آن ارتزاق می‌کنند و سالیان سال است که بندر نشینان از آن بهره برده و زندگی خود را می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه دارای موقعیت تجاری بی نظیری است گفت: لازمه رونق افزایی بازارهای گناوه واردات کالای ملوانی است که مرزنشینان از آن استفاده کنند و موجب رونق و اشتغال مردم گناوه و بندر نشینان استان بوشهر شده است.

وی افزود: در تماسی که با آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم در مجلس خبرگان و استاندار بوشهر انجام دادم خوشبختانه نگاه مثبتی از سوی هر دو برای رفع مشکلات مربوط در این زمینه وجود دارد.

کوی گفت: با پیگیری حضوری و دیدار آیت الله حسینی بوشهری با نماینده ویژه رئیس جمهور در آینده نزدیک موضوع مطرح می‌شود و ایشان تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.

صفری گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر این موضوع در وزارت کشور حل و سفر اول شناورها در سال ۱۴۰۲ برای مردم گناوه ابلاغ و باعث رونق بخشیدن دوباره به بازار گناوه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496058

مهمترین اخبار ایران و جهان: