نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 23:32

اجرای هوشمندسازی در تقاطع‌های مهم شهری را در دستور کار داریم

همدان- شهردار همدان گفت: در سال‌جاری با خرید تجهیزات و تکمیل سامانه هوشمند، به دنبال اجرای هوشمندسازی در تقاطع‌های مهم شهری هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمسعود حسینی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هوشمندسازی تقاطع بهشت همدان اظهار کرد: در سال‌جاری با خرید تجهیزات و تکمیل سامانه هوشمند، به دنبال اجرای هوشمندسازی در تقاطع‌های مهم شهری هستیم که ایجاد این تقاطع‌ها بر اساس اولویت و دریافت بازخورد مثبت از اقدامات جاری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: اجرای این تقاطع‌ها در میان مردم بازخورد خوبی خواهد داشت که در راستای مدیریت بهینه تقاطع‌ها و کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور، در تقاطع‌ها طرح هوشمندسازی اجرا می‌شود.
شهردار همدان با اشاره به بهره‌برداری پروژه هوشمندسازی و مدیریت بهینه تقاطع بهشت در شهر همدان گفت: در راستای کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فاز نخست هوشمندسازی و مدیریت بهینه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع بهشت اجرا شده که امیدواریم شاهد کاهش بار ترافیک باشیم.
حسینی خاطرنشان کرد: یکی از مؤثرترین شیوه‌های بهبود مشکلات تردد شهروندان، بازنگری مجدد در زمان‌بندی و فازبندی چراغ‌ها و جانمایی آنها برای کاهش تأخیر در تقاطع‌هاست.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1487258

مهمترین اخبار ایران و جهان: