نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 14:19

فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امروز در مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در این مراسم گفت: ادراک، امانت داری، ولایت‌مداری و مردم‌داری از شاخصه های مدیریتی و ملاک‌های انتخاب مدیران بشمار می‌رود.

احمدرضا چگنی با اشاره به اینکه امروز مدیران ما باید جهادی کار کنند افزود: مردم شایسته بهترین خدمت هستند و ما وظیفه داریم تا پای جان در خدمت مردم باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بیان کرد: پلیس به عنوان سازمان پیشرو در ایجاد نظم و اقتدار در سطح جامعه  به مردم خدمت رسانی می کند و تمام دغدغه اش این است که بتواند این امر را به نحواحسنت به انجام برساند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی به بازتاب مشارکت آحاد جامعه در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: از آنجایی که بسیج و همراهی همگانی، ماهیت و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارد، با اتکا به شاخصه های مردم مداری در یک جامعه می توان در توسعه و تحقق چشم اندازهای مطلوب به بهترین شکل برنامه ریزی کرد.

چگنی ادامه داد: پلیس بیش از ۱۳۰ مسئولیت قانونی را در حوزه ی انتظامی و اداری را بر عهده دارد که مبارزه با مواد مخدر و سرقت و مقابله با کالای قاچاق از مهمترین فعالیت ها بشمار می رود.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475358

مهمترین اخبار ایران و جهان: