نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 17:46

96 پروژه؛ چشم‌روشنی دولت به نهبندانی‌ها

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: 96 پروژه با اعتبار 832.5 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در نهبندان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در ششمین روز از هفته دولت به نهبندان سفر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارک و به یاد ماندنی برای مردم نهبندان است چراکه در چنین روزی رهبر معظم انقلاب به این شهرستان سفر کرده‌اند.

وی گفت: طی هفته دولت در شهرستان نهبندان ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۸۸۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۹۶ پروژه آن با اعتبار ۵.۸۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار از آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه با اعتبار ۵٣.۵ میلیارد تومان در نهبندان خبر داد و اضافه کرد: امروز ترمینال ضبط پسته این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: افتتاح پروژه آبرسانی به کلاته خداداد به نمایندگی از شش روستا با اعتبار ١۵ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان در ششمین روز از هفته دولت انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه گاز‌رسانی به روستای میل گز به نمایندگی از سایر روستاها با اعتباری بالغ‌بر ١۴۶ میلیارد تومان افتتاح شد افزود: گازرسانی به ١۶ روستای زیر ٢٠ خانوار در نهبندان، ١١ پاسگاه و ١۴ برجک مرزی، بازارچه مرزی دو کوهانه و گازرسانی به ٩ واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

قناعت ادامه داد: عملیات گازرسانی به ١۵ روستای زیر ٢٠ خانوار و ۶ واحد تولیدی شهرستان هم آغاز شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475758

مهمترین اخبار ایران و جهان: