نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 12:44

احداث بیش از ۷۰۰ واحد منزل مددجویی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ و بویراحمد از احداث بیش از ۷۰۰ واحد منزل مددجویی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سامان رستمی از اجرای عملیات احداث بیش از ۷۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد.

مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ و بویراحمد افزود: بسیج سازندگی سپاه فتح در حوزه‌های مختلف به مناطق محروم و کم برخوردار خدمات عمرانی ارائه می دهد که یکی از این حوزه ها ، ساخت ابنیه در شهرستان‌های مختلف استان است. 

وی از عملیات اجرایی 719 واحد مسکونی مددجویان از سال 97 تا کنون خبر داد و افزود: عملیات اجرایی تعداد 649 واحد از سال 97 آغاز و در سال 1400 به پایان رسید.

رستمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 70 واحد مسکونی محرومان با پیشرفت 60 درصدی در حال ساخت است، عنوان کرد: این تعداد واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستانهای مختلف استان در حال اجراست. 

وی ساخت این منازل را در قالب طرح کشوری 40 هزار واحدی مسکن محرومین اعلام کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483058

مهمترین اخبار ایران و جهان: