نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 00:05

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات برنج‌کاران مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از ۱۴هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل‌های صنفی و تعاونی‌های روستایی در استان، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج ، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال ۱۴۰۱ در مازندران، تاکنون حدود یک‌هزار و ۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وی افزود: پس از استقبال برنج‌کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دائر شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل‌های مربوطه تحویل کنند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

وفایی‌نژاد گفت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482214

مهمترین اخبار ایران و جهان: