نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 14:57

فرمانده انتظامی اصفهان: محموله 40 میلیارد تومانی قطعات خودرو در شهرضا توقیف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله بزرگ لوازم یدکی و قطعات خودروی خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد رانندگان هر ۲ خودرو فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر برای بار خود هستند، افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی خودروهای مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه این عملیات ۱۹۸ هزار لوازم یدکی و قطعات خودرو که همگی خارجی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.

علینقیان‌پور ارزش تقریبی این محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش برخورد ماموران پلیس استان اصفهان با محموله‌های قاچاق کالا نسبت سال قبل خبر داد و بیان کرد: در طول ساعات شبانه‌روز و در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های استان خودروهای حامل بار با تجهیزات هوشمندی که در اختیار داریم رصد می‌شوند و به قاچاقچیان هشدار می‌دهیم که بدانند راه‌های استان اصفهان برای آنان نا امن خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481558

مهمترین اخبار ایران و جهان: