نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 19:25

«امنیت پایدار»؛ بستر توسعه و رشد اقتصادی سمنان

استاندار سمنان گفت: «امنیت پایدار»، بستر و زمینه‌ساز توسعه و رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری بوده و استان سمنان از آن به‌خوبی بهره‌مند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جمع مردم میامی در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: شهرستان میامی در استان سمنان، باب‌الرضا (ع) است و خرسندم که امروز مجدداً در جمع مردم نجیب میامی هستم.

وی افزود: کشاورزان شهرستان میامی در بحث تأمین گندم استان سمنان نقش‌آفرینی بسیار تأثیرگذاری داشته و بخش عمده‌ای از خرید گندم سال جاری از این منطقه انجام شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در حوزه آب‌رسانی به روستاها و نقاط محروم، راه روستایی، تولید خوراک دام و طیور و تأمین نهاده‌های دامی اتفاقات خوبی برای شهرستان میامی رقم خورد.

وی عنوان کرد: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد که یکی از نشانه‌ها و مؤلفه‌های آن، دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.

هاشمی گفت: سال گذشته با اقدامات دولت سیزدهم بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: توسعه و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان، راه‌اندازی واحدهای راکد، تحقق شعار سال، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و بهره‌برداری از یک هزار واحد مسکونی، پیگیری و تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، افزایش و جذب اعتبارات عمرانی، اجرای تعهد اشتغال بیش از سقف تعیین شده از جمله دستاوردها و اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی تأکید کرد: کار ما مسؤولان باید در کنار مردم بودن، خدمتگزاری برای آنان، افزایش اعتماد، امید و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

استاندار سمنان گفت: پرداخت بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به حوزه عشایری استان و بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به حوزه شهرداری‌ها از دیگر اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان در راستای تحقق عدالت‌محوری است.

علی‌رضا آشوری، فرماندار میامی نیز اظهار کرد: استاندار سمنان علی‌رغم مسائل پیچیده و وسعت استان سمنان، روزهای بسیار زیادی را در حوزه میز ارتباط مردمی به شهرستان میامی اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان با دستان توانای استاندار سمنان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار میامی گفت: استاندار سمنان با اقدامات جهادی خود به عنوان استاندار شاخص در کشور معرفی شدند.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477758

مهمترین اخبار ایران و جهان: