نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:52

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین

نظامیان صهیونیست در یورش‌های گسترده امروز به مناطق مختلف کرانه باختری شمای از فلسطینیان از جمله برخی رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به طور گسترده به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

در جریان یورش صهیونیست‌ها به شهرک جبع در جنوب جنین، مبارزان مقاومت در برابر آنها با پرتاب بمب دست ساز و تیراندازی شدید مقابله کردند.

گردان مقاومتی جبع وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یکی از منازل فلسطینی در شهرک جبع، نظامیان صهیونیست را هدف تیراندازی قرار داده که طی آن دستکم یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.

شبکه المیادین نیز با اشاره به بازداشت‌های گسترده فلسطینیان در کرانه باختری از حضور ماهر الاخرس از رهبران جهاد اسلامی و صادق ابوالخیر از رهبران حماس در بین بازداشتی‌ها خبر داده است.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین
ماهر الاخرس از رهبران جنبش جهاد اسلامی

ماهر الاخرس بلافاصله پس از بازداشت از سوی صهیونیست‌ها اعتصاب غذای خودش را در اعتراض به این اقدام آغاز کرده است.

۲۲ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر

مرکز داده‌پردازی معطی با صدور بیانیه ای از انجام ۲۲ عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد که در این میان دو مورد تیراندازی به سوی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین

طرح تخریب منازل مجریان عملیات تیراندازی الخلیل

رژیم صهیونیستی در صدد تخریب منازل مجریان عملیات تیراندازی اخیر در الخلیل است.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین

نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه به منزل مجریان عملیات الخلیل در منطقه خله مناع در این شهر یورش برده و مساحت خانه را اندازه گرفته و شرایط دیوارهای آن را بررسی کردند تا مقدمات تخریب آن را فراهم کنند.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر واژگونی خودرو

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری اعلام کردند که دو نظامی صهیونیست بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی زرهی در نزدیکی روستای یعبد در جنین زخمی شده‌اند.

تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی

شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست امروز چهارشنبه به مسجدالاقصی تعرض کردند. در جریان این یورش یهودا گلیگ خاخام صهیونیست و عضو سابق کنست نیز حضور داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463714

مهمترین اخبار ایران و جهان: