نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 20:17

ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل می‌شود

بجنورد- معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از تشکیل ستاد سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: نخستین جلسه این ستاد به پروژه سیمان سمنگان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی ظهر چهار شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای فعال باید مورد تقدیر گیرند زیرا همیشه نباید جنبه‌های بازدارندگی را مطرح کنیم بلکه جنبه تشویق، ترغیب و حمایت این واحدها را در جهت رشد و توسعه مورد توجه قرار دهیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: کمک به واحدهای تولیدی وظیفه دولت است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی تولید و اشتغال باید توجه ویژه ای به واحدهای تولیدی فعال داشته باشند، افزود: حمایت از واحدهایی که با ظرفیت اندک هم کار می‌کنند در راستای رونق تولید مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کار گروه تسهیل برای واحدهایی که پروانه بهره برداری داشته اما مشکلاتی با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارند تشکیل شده است.

فخر موحدی در ادامه گفت: با فعال شدن ستاد سرمایه گذاری در شهرستان‌ها درصدد حل مشکلات سرمایه گذاری ها به ویژه سرمایه‌های بزرگ هستیم.

فخر موحدی اظهار داشت: به زودی ستاد سرمایه گذاری با دستور کار سیمان سمنگان که جزو مطالبات اصلی مردم استان است تشکیل می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465114

مهمترین اخبار ایران و جهان: