نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 18:13

هیچ تصمیمی برای برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد وجود نداشته است

قزوین-استاندار قزوین گفت: هیچ تصمیمی برای برکناری مدیرکل ارشاد وجود نداشته و ایشان برکنار نشد بلکه اگر قرار بر برکناری بود باید سریعاً جایگزین او نیز معرفی می شد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: تغییر یک مدیرکل در استان نباید با این حجم از گفت و شنود و حاشیه سازی همراه باشد.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال گذشته تغییر مدیریت در ارشاد قزوین را دنبال می‌کرد، افزود: با رایزنی استان و پیگیری‌هایی که انجام شد حضور ایشان استمرار پیدا کرد.

استاندار قزوین بیان کرد: در هفته‌های اخیر دوباره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث تغییر را مطرح کرده بود اما در آخرین جلسه آقای فایزی با قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد قرار شد خدمت ایشان در استان ادامه پیدا کند.

اعلایی تاکید کرد: تغییر مدیرکل ارشاد با پیگیری شخص آقای فائزی و بازگشت ایشان به جهاد دانشگاهی انجام شد و حضور ایشان با مانعی در استان و وزارت ارشاد همراه نبود.

وی بیان کرد: کسانی که سعی می‌کنند بهره برداری خود را داشته و استان را به حاشیه ببرند آب در مسیر توسعه استان نمی‌ریزند بلکه استان را به سمت منفی سوق می‌دهند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در جابجایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین هیچ عنصر خارج از وزارت ارشاد دخیل نبوده و استان تصمیمی برای تغییر ایشان نداشت.

وی عنوان کرد: هیچ تصمیمی برای برکناری مدیرکل ارشاد وجود نداشته و ایشان برکنار نشد بلکه اگر قرار بر برکناری بود باید سریعاً جایگزین او نیز معرفی می‌شد.

اعلایی عنوان کرد: همچنین مباحث مطرح شده در رابطه با تخلفات مالی اصلاً مطرح نبوده و طرح آن بی اخلاقی است.

خبر در حال تکمیل شدن است…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464914

مهمترین اخبار ایران و جهان: