نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:33

انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت ایمن زوار حسینی

اهواز- رئیس پلیس راهور خوزستان از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت ایمن زوار حسینی خبر داد و گفت: شاهد موج بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین حسینی از مرزهای کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرید کریمی زاده پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به اینکه شاهد موج بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین حسینی از مرزهای کشور از جمله شلمچه و چذابه در خوزستان هستیم، برنامه ریزی‌ها برای بازگشت ایمن زوار به مقاصد خود انجام شده است.

وی به استقرار اتوبوس‌های حمل و نقل جاده‌ای به مقصد استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ اشاره کرد و افزود: همچنین قطار مسافربری از پایانه مرزی شلمچه تا مقصد تهران، زائران را جابه‌جا خواهد کرد.

سرهنگ کریمی زاده با بیان اینکه جابه‌جایی زائران حسینی از پایانه مرزی شلمچه به سمت شهرستان خرمشهر نیز انجام می‌شود، ادامه داد: علاوه بر این، اتوبوس‌های حمل و نقل شهری نیز زائران را از پایانه‌ها تا پارکینگ‌های خودرویی جابه‌جا می‌کنند.

رئیس پلیس راهور خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه زائرانی که از زیارت امام حسین (ع) بازمی گردند، دچار خستگی جسمی هستند، توصیه می‌شود حتماً قبل از حرکت و اقدام به رانندگی، در مواکب و محل‌های پیش بینی شده استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی در شب خودداری کنند، زیرا خستگی و خواب آلودگی عمده دلایل وقوع حوادث رانندگی هستند.

وی تاکید کرد: سرنشینان به آمادگی ذهنی راننده کمک کرده و با مشارکت‌های لازم، از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486058

مهمترین اخبار ایران و جهان: