نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 09:16

شناسایی و دستگیری سارقان اسکیمری در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سارقانی که در پوشش میوه فروش دوره گرد اقدام به کپی کارت بانکی و برداشت از حساب بانکی شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد اظهار کرد: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرده و مدعی شدند از کارت عابر بانک آنان مبالغی برداشت شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا یزد با تشکیل تیم ویژه‌ای به بررسی موضوع پرداخته و متوجه شدند که برداشت‌ها به صورت فیزیکی و از طریق دستگاه pos به روش کپی کارت انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس فتا مشخص شد، متهمان در پوشش میوه فروش دوره گرد، پس از اخذ کارت بانکی شهروندان اقدام به کپی کارت‌های بانکی به صورت مخفیانه کرده و پس از گذشت مدتی از حساب بانکی افراد سرقت می‌کردند.

سردار بهدانی‌فرد تصریح کرد: ماموران پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس، محل اختفای ۲ متهم را در تهران شناسایی و آنان را پس از هماهنگی قضائی در جنوب تهران دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت چهار میلیارد ریال از حساب شهروندان در یزد و استان‌های مختلف کشور اعتراف کردند که تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان این پرونده شناسایی و در این خصوص پرونده تشکیل شده است.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485814

مهمترین اخبار ایران و جهان: