نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 14:27

وعده‌های بی‌نتیجه نوسازی برای مدارس زلزله زده سی سخت

تکلیف مدارس شهر سی سخت که قرار شد ۱۵ شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود همچنان در حاله ای از ابهام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت،تکلیف مدارس شهر سی سخت که قرار  شد ۱۵ شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

مدارس پسرانه شهید مطهری،دخترانه  نرجس و خوابگاه دخترانه فاطمه الزهرا شهر سی سخت که در زلزله بهمن ۹۹ تخریب شدند تا به امروز تحویل آموزش و پرورش نشده اند و تکلیف آنها همچنان مشخص نیست.

این مدارس طبق وعده های نوسازی مدارس استان قرار بود مهر ۱۴۰۱ تحویل آموزش و پرورش شود ولی این مهم به دلیل سهل انگاری پیمانکار و عدم نظارت نوسازی مدارس استان محقق نشد.

نشست هایی در این رابطه برگزار شد و این بار خیرین پای کار آمدند، خانواده‌های سانحه هواپیمای یاسوج به تهران پای کار آمدند و مابقی هزینه‌های لازم را متقبل شدند و این بار هم نوسازی مدارس قول داد که ۱۵ شهریور ماه مدارس تجهیز و تحویل خواهد شد اما متاسفانه طبق شواهد موجود این بار هم وعده های مسوولان پوچ و توخالی است و دانش آموزان سی‌سختی نمی توانند سال جدید تحصیلی را در مدارس جدید شروع کنند که جای سوال است حال که هزینه های لازم فراهم شده است چرا نوسازی و مدارس نسبت به تجهیز و تکمیل مدارس مذکور اقدامی نمی‌کند.

گفتنی است که مرکز دارالقرآن شهر سی سخت که در هفته دولت افتتاح شد فقط ساختمانی خالی و بدون تجهیزات تحویل  داده شده و معلوم نیست که قرار است چه موقع تجهیز شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486658

مهمترین اخبار ایران و جهان: