نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 07:31

وزیر تعاون با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گلستان با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا و امام(ره) تجدید بیعت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز با عطرافشانی گلزار شهدا، برنامه دومین روز سفر خود در گلستان را آغاز کرد.

وی که شامگاه روز گذشته به منظور نظارت میدانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شده بود، با حضور در مزار شهدای گمنام گرگان، با آرمان‌های شهدا بیعت کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر به گلستان، مرتضوی با حضور در شهرک صنعتی آق‌قلا، شرکت چوب صندل و زرین گستر را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح پروژه‌های متمرکز هفته دولت در شهرستان آق‌قلا بازدید از شرکت لبنیات از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

همچنین مرتضوی از نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و بخش سرمایه‌گذاری استان در این سفر بازدید خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری، جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور خواهد یافت.

گفتنی است در این سفر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، مدیر عامل محترم بانک رفاه، مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ‌های (صنایع شیر ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری–صبا انرژی) و مدیرعامل شرکت شستا و هلدینگ‌های مرتبط (صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند.

پایان پیام/ 83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468414

مهمترین اخبار ایران و جهان: