نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:46

طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک اجرا می‌شود

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار از اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل سلطانشاهی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در روستاهای شهرستان آبیک با هدف مسئولیت پذیری اهالی روستا، دهیاران، بزرگان و ریش سفیدان در قبال معضلات اجتماعی ویژه مواد مخدر خبر داد.

وی با بیان این موضوع که اعتیاد از مهمترین و اولویت دارترین آسیب اجتماعی است، هدف از اجرای طرح یاریگران اجتماعی در روستاها به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان را ایجاد حساسیت اجتماعی، آگاهی بخشی و ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط در روستاهای شهرستان عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با بیان این موضوع که در فاز اول طرح یاریگران زندگی در ۳۰ درصد روستاهای شهرستان اجرا خواهد شد، افزود: ضمن هماهنگی بعمل آمد با بخشداران طرح مذکور در ۱۱ روستای بخش مرکزی و ۹ روستا در بخش بشاریات شهرستان اجرا خواهد شد.

گفتنی است ساختار اجرایی کمیته راهبری کانون یاریگران زندگی در روستاها عبارتند از دهیار بعنوان دبیر و امام جماعت، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، اعضای شورای اسلامی، نماینده مراکز آموزشی، مسئول خانه بهداشت و ۳ نفر از بزرگان و خیرین با معرفی شورای بعنوان عضو کمیته مذکور می‌باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469714

مهمترین اخبار ایران و جهان: