نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 10:36

«جنایت شویی» رژیم صهیونیستی در دستور کار تلویزیون‌های معاند

جنایت شویی رژیم صهیونیستی در دستور کار رسانه‌های معاند از جمله تلویزیون بهایی من و تو برای پوشش تحولات فلسطین اشغالی قرار دارد.

فارس پلاس؛ روایت روز - رسانه‌های ضدانقلاب از جمله تلویزیون‌های بی‌بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو که چند وقتی است به طور مستقیم سیاست کاری اقدامات خود را از رژیم صهیونیستی می‌گیرند با مظلوم نمایی سعی دارند دفاع مشروط حماس از مردم فلسطین اشغالی را زیر سئوال ببرند.

تلویزیون سلطنتی و بهایی من و تو در این راستا دست به جنایت شویی رژیم صهیونیستی زد و با مظلوم نمایی خاصی سعی کرد اشغالگران قدس را که به خانه و کاشانه مردم مظلوم فلسطین یورش برده و آنان را آواره کرده‌اند را تطهیر کند. اما نکته‌ای که بیشتر جلب توجه می‌کند این است که هربار این تلویزیون بهایی سعی می‌کند اربابان و کارفرمای صهیونیستی خود را تطهیر کند بیشتر به جنایات آنان اشاره می‌کند و به یادآوری این جنایات می پردازد.


جنایت رژیم صهیونیستی در صبرا و شتیلا


درحالی که رسانه‌های ضدانقلاب یکصدا عنوان کرده‌اند که صهیونیست‌ها در یک جشن قرار داشتند و غافلگیر شده‌اند و این موضوع را یک امر ناپسند جلوه می‌دهند و ادب جنگ را یادآور می‌شوند، کاربران شبکه‌های اجتماعی از کشتار کودکان و زنان غزه که بدن بی جانشان با بمباران‌های شدید این رژیم از زیر آوار بیرون کشیده می‌‌شدند، سخن گفتند.

در همین راستا یکی از مجریان شبکه من و تو طبق دستور العمل جنایت شویی این رژیم عنوان می‌کند که حمله حماس به مواضع اسرائیلی‌ها حتی از کشتار «صبرا و شتیلا» نیز وحشتناک تر بوده است! جالب اینجاست که آنقدر دست عناصر بهایی رژیم صهیونیستی خالی است که دوباره جنایات و کشتار ناجوانمردانه این رژیم را یادآور می‌شوند. 

 

 


از سوی دیگر این شبکه تلویزیونی معاند ویدئویی منتشر کرده که در آن با ژانر مظلوم نمایی سعی می کند اعضای حماس را به ورود به حریم شخصی یک خانواده صهیونیست متهم کند. درحالی که سال‌هاست ذره ذره از خاک سرزمین‌های اشغالی حاوی درد یورش صهیونیست‌ها و تصاحب خانه مردم مظلوم فلسطین است که بعضا با لودر و ماشین‌های سنگین خانه‌های آنان خراب می‌شود. تا جایی که ماجرای شهادت «راشل کوری» یک فعال صلح‌طلب که توسط بولدوزر صهیونیست‌ها جهت ممانعت از تخریب خانه فلسطینان زیر گرفته و به شهادت رسید یادآور جنایت‌های متعدد صهیونیست‌ها در همین زمینه است.


اما این مظلوم نمایی و تطهیر جنایات رژیم صهیونیستی در شرایطی انجام می‌شود که حماس و گروه‌های مقاومت قدرت گرفته و این رژیم احساس ضعف می‌کند و این رسانه‌ها سعی دارند ضعف رژیم صهیونیستی را با این قبیل تاکتیک‌های عملیات روانی پوشش دهند اما جهانیان هیچگاه از جنایات متعدد رژیم صهیونیستی غافل نمی شود. 


جالب اینجاست که همین عناصر ضدانقلاب تا کمی از موضع ضعف رژیم صهیونیستی خارج می‌شوند نقاب انسان دوستی خود را کنار گذاشته و از این رژِیم غاصب می‌خواهند که کار فلسطینیان را یکسره کرده و حتی از کشتار مردم مظلوم غزه نیز حمایت و استقبال می‌کنند. پست سخیف یکی از مجریان تلویزیون من و تو از همین موضوع حکایت دارد.


«سالومه سیدنیا» در این پست خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می نویسد: «امیدوارم اسراییل اینبار کار رو یکسره کنه و دیگه نه حماسی وجود داشته باشه نه دیگه اسم فلسطین رو بشنویم … خاک بر سر بایدن واقعا…»


هویت صهیونیستی خانواده یکی از بازیگران مبتذل دوران پهلوی

این درحالی است که اخیرا هم رژیم صهیونیستی به شدت حملات خود به مردم مظلوم فلسطین افزوده بود و شهرک نشینان و صهیونیست‌ها برای چندین بار متوالی اقدام به حرمت شکنی در حریم مسجدالاقصی کرده و نظامیان این رژیم به زنان فلسطینی به طور وحشیانه‌ای حمله کرده بودند. حماس چندین بار نسبت به سازش با این رژیم هشدار داده بود و این حمله نیز پاسخی به حرمت شکنی‌ها و تعدی‌های متعدد این رژیم به مردم مظلوم فلسطین بود.

 حماس اخیرا در بیانیه‌ای که در این راستا منتشر کرده بود از کشورهایی که در مسیر سازش با رژیم صهیونیستی قرار دارند خواست تا نسبت به این موضوع تجدیدنظر کنند زیرا عادی‌سازی روابط با اسرائیل، این رژیم را جنایتکارتر می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532414

مهمترین اخبار ایران و جهان: