نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 10:04

تحقق بشارت امامین انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل نزدیک است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام راحل از سال ۱۳۴۲ همواره اسرائیل را مخاطب قرار می‌داد و نوک حمله سخنان خود را متوجه آن رژیم جعلی می‌کرد، مقام معظم رهبری هم همواره بر نابودی اسرائیل در سالیان آینده نوید داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در همایش تجلیل از خیرین و واقفان، با اشاره به بمباران سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم صهیونسیتی، یاد‌آور شد: امام راحل از سال ۱۳۴۲ همواره اسرائیل را مخاطب قرار می‌داد و نوک حمله سخنان خود را متوجه آن رژیم جعلی می‌کرد، مقام معظم رهبری هم همواره بر نابودی اسرائیل در سالیان آینده نوید داده‌اند که الان شاهد طوفان الاقصی برای نابودی اسرائیل هستیم.

وی با اشاره به اهمیت وقف در نشاط جامعه، گفت: وقف سبب رونق جامعه و امیدواری محرومان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از وقف به عنوان عمل صالح ماندگار یاد کرد و گفت: وقف میراث جاوید حضرات معصومین(ع) است، لذا ما هم باید در این راه بزرگ همواره مشارکت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: گذشتگان ما در استان کرمانشاه واقفان بزرگی بودند و این سنت ارزشمند اسلامی را همواره با وقف مال خود پاس می‌داشتند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: کار خیر، همواره خیر به همراه دارد و باعث برکت در زندگی می‌شود لذا امیدوارم توفیق داشته باشیم در جرگه واقفان باشیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532358

مهمترین اخبار ایران و جهان: