نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 19:48

خبر خوش وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور

وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور خبری خوش از جنس کمک نقدی میلیاردی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ محمد مهدی اسماعیلی در جمع هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه ۶۷مین جشنواره منطقه‌ای سینما جوان در یاسوج خبری خوش به دفاتر انجمن سینمای جوان کشور داد و گفت: به تعداد ۵۸ دفتر فعال انجمن سینمای جوان در کشور داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان این خبر خوش گفت مهمترین بخش در حوزه سینمایی کشور انجمن سینمای جوان است به دلیل اینکه هم سابقه خوب و زیادی داشته و هم تعداد دفاتر فعال زیادی در کشور دارند و بسیاری از هنرمندان این مرز و بوم در این مجموعه رشد پیدا کرده‌اند.

اسماعیلی ادامه داد: کار مهمی را از چند روز آینده شروع می‌کنیم و ۱۸۰ میلیارد تومان به دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور اعتبار تزریق خواهیم کرد و به صورت تک به تک این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: به تعداد ۵۸ دفتر فعال در کشور داریم از ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان به هر دفتر انجمن سینمایی جوان واریز خواهیم کرد که یک نوسازی جدی در خصوص تجهیزات آنها صورت بگیرد و فضای تولید قوی برای سینماگران جوان فراهم شود.

اسماعیلی قولی هم به انجمن سینمای جوان استان کهگیلویه و بویراحمد داد و گفت: ۴ میلیارد تومان ما در نظر گرفته‌ایم و بقیه را نیز استاندار تقبل کرده تا یک مجموعه فاخر برای انجمن سینمای جوان در شهر یاسوج افتتاح شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519058

مهمترین اخبار ایران و جهان: