نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 13:39

واکنش مودریچ به شایعات درباره خداحافظی از تیم ملی کرواسی

کاپیتان کرواسی به خبرها درباره خداحافظی از تیم ملی کشورش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکشنبه شب یک جام دیگر به دستان «لوکا مودریچ» کاپیتان تیم ملی کرواسی نرسید تا ماجرای دویدن و نرسیدن لوکیتا به جام، همچنان ادامه داشته باشد.

مودریچ ۳۷ ساله که همراه با رئال مادرید تمام جام‌های ممکن را فتح کرده شاید دیگر نتواند جامی را که روی آن کلمه «کرواسی» درج شده باشد را بالای سر ببرد.

تیم ملی کرواسی با وجود پیروزی پرگل 4 بر ۲ مقابل تیم ملی هلند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته نتوانست از سد محکم اسپانیا عبور کند و در ضیافت پنالتی‌های بازی نهایی این تورنمنت، مغلوب لاروخا شد.

کاپیتان کروات‌ها پس از بسنده‌کردن به مدال نقره لیگ ملت‌های اروپا و در میانه خبرها پیرامون بازنشستگی از بازی‌های ملی، گفته تصمیم خود را گرفته اما به کسی، چیزی نمی‌گوید.

مودریچ پس از بازی با اسپانیا به خبرنگاران گفت: من تصمیم خود را درباره آینده گرفته‌ام. انتخاب من در ذهن خودم بسیار شفاف است اما فعلاً چیزی نمی‌گویم و چیزی اعلام نخواهم کرد.

وبگاه «یوتارنی لیست» کرواسی روز شنبه خبر داده بود مودریچ قصد دارد در پایان بازی با اسپانیا تصمیم نهایی خود را درباره حضور یا عدم حضور در تیم ملی اعلام کند و احتمال قوی وجود دارد که کاپیتان کروات‌ها در تیم ملی باقی بماند.

مودریچ در جام جهانی ۲۰۱۸ و پس از کنار زدن تیم‌های بزرگی نظیر آرژانتین و انگلیس به فینال رسید اما مغلوب فرانسه شد. او در این رقابت‌ها علاوه بر مدال نقره، عنوان بهترین بازیکن جام را نیز از آنِ خود کرد.

نمایش خارق‌العاده لوکیتا در جام جهانی روسیه و همچنین رئال مادرید باعث شد او توپ طلای جهان در سال ۲۰۱۸ را نیز به دست آورد.

ماجراجویی مودریچ و کروات‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اما تا مرحله نیمه‌نهایی ادامه یافت. آن‌ها مغلوبِ آرژانتینِ «لیونل مسی» شدند و در دیدار رده‌بندی، مراکشِ شگفتی‌ساز را شکست دادند و به مقام سومی رسیدند.

کرواسی در بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر ۶ بار در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به میدان خواهد رفت  و باید لوکیتا تصمیم بگیرد که می‌خواهد تیمش را در این تورنمنت که سال آینده در آلمان برگزار می‌شود، رهبری کند یا خیر.

مودریچ از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی کرواسی حضور دارد و در ۱۶۵ بازی، رکورد ۲۴ گل و ۲۷ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1295558

مهمترین اخبار ایران و جهان: