نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 17:03

جوان مسجدسلیمانی به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید

با رضایت یک خانواده مسجدسلیمانی اعضای بدن یک جوان مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با رضایت خانواده یک بیمار مرگ مغزی شده از شهرستان مسجدسلیمان اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد تا این هموطنان زندگی دوباره‌ای را آغاز کنند.

عمل پیوند اعضای بدن بیمار مرگ مغزی شده مسجدسلیمانی در بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شد و بیماران نیازمند اعضای بدن این جوان بختیاری را دریافت کردند.

در همین ارتباط دکتر جواد شریعتی مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای مرد جوان اهل مسجدسلیمان به بیماران نیازمند خبر داد.

وی بیان کرد: با موافقت خانواده شریف زنده‌یاد علی مرادی وفا  25 ساله اهل مسجدسلیمان که متأسفانه مرگ مغزی وی تایید شده بود، امروز جمعه 9 تیرماه سال 1402 عمل پیوند اعضای وی در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این عمل، دو کلیه اهدایی به یک زن 43 ساله اهل مسجدسلیمان و یک مرد 33 ساله اهل شوشتر و کبد نیز به یک زن 42 ساله اهوازی پیوند زده شد.

همچنین در روزهای گذشته نیز با رضایت یک خانواده صبور و سخاوتمند اهل مسجدسلیمان، اعضای بدن یک جوان بختیاری به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر جواد شریعتی مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: با موافقت خانواده شریف که مرگ مغزی او تائید شده بود، عمل پیوند اعضای ایشان در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

زنده‌یاد رضا صیدی

این بیمار یک جوان به نام زنده‌یاد رضا صیدی ۴۵ ساله از شهرستان مسجدسلیمان است که متأسفانه بر اثر سانحه رانندگی مرگ مغزی شده بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1320158

مهمترین اخبار ایران و جهان: