نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 17:29

کشاورزان در پرداخت زکات محصولات خود همت کنند

پارس آباد - امام جمعه موقت پارس آباد گفت: پرداخت زکات سبب برکت در زندگی و مال است که انتظار می‌رود کشاورزان در پرداخت این واجب شرعی همتی مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امین پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه پرداخت زکات سبب برکت کشاورزان می‌شود، اظهار کرد: زکات یکی از فروعات دین اسلام است و پرداخت زکات باعث افزایش روزی و برکت در زندگی می‌شود.

وی با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد هتک حرمت به مقدسات دینی و قرآن کریم توسط سوئد را به شدت محکوم کرده و از مقامات امور خارجه و بین المللی خواستار پیگیری و اشد مجازات هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد به حک تصاویر زنان جوان بر سنگ قبر انتقاد کرد و افزود: حک کردن تصویر زنان روی سنگ قبر خلاف اخلاق و احکام دین خداست و این کار زیبنده و شایسته شهرستان نیست و از مسئولین خواستار رسیدگی هستیم.

پورمحمد با اشاره به اولین سفر استاندار اردبیل در جمع ریش سفیدان پارس آباد مبنی بر احداث زمینی برای آرامستان جدید تصریح کرد: ظرفیت هر دو آرامستان شهرستان پارس آباد پر شده است و از فرماندار شهرستان می‌خواهیم که این امر محقق شود.

وی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: رعایت تقوای الهی سبب محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1320014

مهمترین اخبار ایران و جهان: