نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:01

اعتقاد به ماندگاری انقلاب ریشه در ایمان به وعده‌های الهی دارد

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: اعتقاد به ماندگاری انقلاب ریشه در ایمان به وعده‌های الهی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه مقاومت مجنون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تخریب شهرستان دشتستان، اظهار داشت: رزمندگان و شهدای ما در سالیان دفاع مقدس با جانفشانی ها و خلق حماسه‌های کم نظیر، یک استراتژی نوین دفاعی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی اضافه کرد: در آن عنصر ایمان و امید حرف اول را می‌زد و در مقابل دشمنان ما درک صحیحی از این واقعیت نداشتند چراکه در اندیشکده های نظامی و در معادلات نظامی دشمنان، تنها عده وعده و تجهیزات جنگی مد نظر قرار می‌گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به مفاد آیه ۱۰۴ سوره مبارکه نساء بیان کرد: این‌طور نیست که گرفتاری و مشکلات فقط برای مسلمانان باشد بلکه دشمنان ما هم به تعبیر خدای متعال دچار آلام و گرفتاری هستند.

 اعتقاد به ماندگاری انقلاب ریشه در ایمان به وعده‌های الهی دارد

وی خاطرنشان کرد: نباید مشکلات و موانع در چشم ما بزرگ جلوه کند تا جایی که خدای ناکرده به یاس ناامیدی منجر شود چراکه قرآن به ما آموخته که شرایط گذار است و باید صبور بود و بدانیم که افق نگاه ما وعده‌ای الهی است.

رستگار ادامه داد: نصرت الهی از آن مؤمنان است و ما در ۴۴ ساله گذشته و در برهه‌های مختلف دست نصرت خدای متعال را به عینه دیدیم که چطور انقلاب ما را از موانع و مشکلات عبور داده است.

وی با ذکر دلایل متقن در خصوص ماندگاری انقلاب اسلامی، یادآور شد: منشأ اعتقاد به ماندگاری این انقلاب ریشه در ایمان به تحقق وعده‌های خدای متعال در قرآن دارد و همینطور روایاتی در منابع روایی ما وجود دارد و به تعبیری منطبق بر انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان اضافه کرد: از حضرت امام در خصوص هدف سوم انقلاب پرسیدند که ایشان فرمودند کسی که بعد از من می‌آید پرچم را به دست صاحبش می‌رساند.

 اعتقاد به ماندگاری انقلاب ریشه در ایمان به وعده‌های الهی دارد

وی با اشاره به اینکه تحلیل گران تئوریسین‌های غرب در خصوص آینده انقلاب اسلامی سخنان قابل تأملی را نقل کرده‌اند که مویدی بر عرایض ماست، تصریح کرد: برخی استراتژیست ها و تحلیلگران غربی امثال تافلر، فوکویاما، برژینسکی و … صراحتاً اظهار کرده اند که چنانچه این انقلاب همان انقلاب وعده داده شده باشد بساط ما را بر خواهد چید مگر اینکه این فرآیند برچیده شدن به دلایلی به تأخیر بیفتد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309958

مهمترین اخبار ایران و جهان: