نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 10:42

دستگیری یک فروشنده متخلف دارو در شهرستان البرز/ کشف 70 کیلوگرم داروی غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط 70 کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده اظهار کرد: حسب گزارش ضابطین قضایی فردی در شهر الوند اقدام به خرید داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارو به صورت عمده کرده و در بین داروخانه ها، پزشکان، عطاری ها و... عرضه می نماید که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.


وی افزود: در این خصوص دستورات قضایی لازم صادر و این متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل و محل کار این فرد مقدار 70 کیلوگرم انواع شربت و قرص غیرمجاز و ممنوعه به میزان حدود هشتصد میلیون تومان کشف شد.

دادستان شهرستان البرز تصریح کرد: همچنین در بازرسی بعمل آمده مقدار 140 لیتر انواع مشروبات الکلی متعلق به متهم نیز کشف و ضبط شد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: این متهم در این حوزه دارای سابقه کیفری تعلیقی است و در این پرونده به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری روانه زندان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر اقدامات غیرقانونی این فرد و شناسایی اشخاص مرتبط که به خرید و فروش این حجم داروی غیرمجاز پرداخته اند، ادامه دارد و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1289958

مهمترین اخبار ایران و جهان: