نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 10:59

شبکه امام محلات در قزوین کاری ماندگار و مبارک است

قزوین- سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: کاری که در شبکه امامت در محلات تحت عنوان امام محله در حال انجام است کاری ماندگار و اثرگذار است.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی قبل از اینکه یک سازمان باشد یک وظیفه دینی است و اگر این تشکیلات بتواند این واقعیت را در متن جامعه تبدیل به گفتمان بکند بزرگترین کار را انجام داده و تکلیف خود را ادا کرده است.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت بر سازمان تبلیغات اسلامی بنا به شرایط روز جامعه شاهد این هستیم که تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت‌ها و قالب‌های جدید دین با بیانی هنرمندانه به مردم و نسل جوان عرضه شود.

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: نیاز امروز است که بتوانیم ظرفیت‌های عظیم دین را برای اداره جامعه در ساحت فردی و اجتماعی با صریح‌ترین و حذاب ترین شکل ممکن به جوانان و جامعه ارائه کنیم.

فضای سازمان تبلیغات رو به جلو است

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه توانسته است گام‌های خوبی بردارد، اضافه کرد: هنوز از نقطه مطلوب فاصله داریم و با توجه حجم تخریب‌هایی که توسط دشمن صورت می‌گیرد نسبت به دین و ظرفیت‌های اداره جامعه در دین باید گام‌های بلندتر و همت‌های بیشتر و مضاعف‌تری داشته باشیم.

کاظمی تصریح کرد: فضایی که امروز در سازمان تبلیغات کشور حاکم است را رو به جلو و موفق ارزیابی می‌کنم و این تغییر و تحولی که در فضای سازمان تبلیغات به وجود آمده در ادامه دستاوردهای بیشتری نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: در برخی حوزه‌ها مخصوصاً فضای مجازی ظرفیت‌های بیشتری و اتفاقات جدی تری شاهد هستیم و این نوید اتفاقات بهتر و بیشتری را در آینده می‌دهد.

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان این تغییرات در استان نیز ملموس است و نیاز است سرعت آن نیز بیشتر شود، گفت: شبکه امامت تحت مدیریت تبلیغات اسلامی قزوین یکی از ابتکارات و ابدائات خوبی است که فعالیت اجتماعی سازمان را در آن حوزه شاهد هستیم و این حوزه یکی از حوزه‌های موفق در سطح ملی و همچنین استانی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا اتفاقات خوبی با این شبکه امامت در سطح محلات قزوین رقم بخورد، تصریح کرد: کار و فضایی که در شبکه امامت در محلات تحت عنوان امام محله در حال انجام است کاری ماندگار و مسیر ممتدی است که آثار ان را باید در سال‌های پیش رو ببینیم اما این اتفاق میمون و مبارک است و مجموعه دستگاه‌هایی که در فعالیت اجتماعی نقش آفرین هستند باید فضای امام محله را تقویت کنند.

سازمان تبلیغات به دنبال افزایش امید و ایمان در جامعه باشد

کاظمی با اشاره به مسیر پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد همه ما مخصوصاً سازمان تبلیغات بیشتر مخاطب آن است موضوع تقویت ایمان و امید است که مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد فرمودند.

وی عنوان کرد: بتوانیم ظرفیت‌های مختلف و قالب‌ها و فرم‌های مختلف را پای کار ایمان و امید مردم بیاوریم و این رسالت مهم و کلیدی است که سازمان تبلیغات می‌تواند برای تحقق آن گام‌های بزرگی بردارد.

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با تاکید بر اینکه همه ما در مسیر اعتماد زایی و رفع مواردی که اعتماد سوز است باید حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب نیز مسیر پیش روی همه مسئولین را تقویت ایمان و امید دانسته‌اند.

وی در پایان یادآور شد: به نظر من مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در کشور و همچنین استان قزوین در سال جاری که انتهای آن انتخابات است تلاش برای تقویت ایمان و امید مردم و در نهایت افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی جامعه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304914

مهمترین اخبار ایران و جهان: