نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 07:51

افزایش ۴ برابری اعتبارات عمرانی میراث‌فرهنگی کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از افزایش چهار برابری اعتبارات عمرانی میراث‌فرهنگی کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش چهار برابری اعتبارات میراث فرهنگی کرمانشاه نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط اداره‌کل موفق شده‌ایم شاهد افزایش بسیار مناسب اعتبارات عمرانی نسبت به سال قبل باشیم.

وی افزود: سال گذشته اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به میراث فرهنگی کرمانشاه رقمی در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری انجام شده امسال این عدد با افزایشی چهار برابری به حدود ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: این اعتبارات عمدتاً در حوزه مرمت، زیرساخت‌های گردشگری، آموزش و توسعه صنایع‌دستی، تبلیغات و کاوش‌های باستان‌شناسی است که تلاش می‌کنیم اعتبارات را برای پیشبرد اهداف مشخص شده هزینه کنیم.

فرمانی با بیان اینکه کار تعدادی از پروژه‌ها تمام و مابقی فعال هستند، گفت: تاکنون در غالب پروژه‌ها شاهد پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی هستیم که با تلاش همکاران قطعاً شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312158

مهمترین اخبار ایران و جهان: