نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 12:46

آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشگاه تهران

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران، آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، محمد میره‌ای، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران گفت: آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ است و مهلت انجام دفاعیه‌ها پس از این تاریخ، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه دفاع پس از ۳۰ شهریور ماه، منجر به ایجاد سر ترم جدید خواهد شد و برای دانشجویان سنواتی نیاز به اخذ مجوز از کمیسیون‌های مربوط خواهد بود.

میره‌ای تاکید کرد: به مسئولان دانشکده‌ها و واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است که به منظور جلوگیری از تبعات ناشی از تأخیر در انجام دفاع دانشجویان، تاریخ جلسات دفاع به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تراکم برگزاری جلسات دفاع دانشجویان، به اواخر شهریور ماه موکول نشود.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: کلیه جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله در تمامی واحدهای دانشگاه تهران به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: فرآیند اخذ مجوز دفاع باید حتماً از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307714

مهمترین اخبار ایران و جهان: