نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 00:24

۵ پایگاه اورژانس در خوزستان احداث می‌شود

اهواز- مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: پنج پایگاه اورژانس در خوزستان با مشارکت نیکوکاران سلامت ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حیدری‌پور عصر امروز یکشنبه ضمن دیدار با «محمد حسین سرمست شوشتری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: حوزه سلامت در مواجهه اولیه با مصدومان به شمار می‌رود که خیرین همکاری بسیار خوبی برای تقویت پایگاه‌های اورژانس داشته‌اند و در این زمینه مجمع خیرین اورژانس کشور راه‌اندازی شد.

وی افزود: در خوزستان با مشارکت خیرین سلامت و همکاری اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تعداد پنج پایگاه اورژانس در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.

مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: تعداد پنج پایگاه با مشارکت خیران در سال جاری در حال ساخت و بهره‌برداری است؛ همچنین در سال آینده پنج پایگاه دیگر در خوزستان با مشارکت نیکوکاران سلامت ساخته می‌شود.

حیدری پور گفت: تمام سعی‌مان بر این است که بر اساس نیازسنجی و متناسب با نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت حوزه خیرین هدفمند و با بالا رفتن کیفیت کار همراه باشد.

وی بیان کرد: بر همین اساس در چند روز اخیر با همراهی سازمان اورژانس کشور، نیازهای اساسی مسیر اربعین در مرزهای ایران با عراق شناسایی شد و همچنان در حال شناسایی است تا خیرین حوزه سلامت در این مسیر نیز ورود کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293958

مهمترین اخبار ایران و جهان: