نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 13:54

نماز عید قربان فردا در محوطه «شهیدگاه» اردبیل اقامه می‌شود

اردبیل-مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نماز عید سعید قربان پنجشنبه توسط امام جمعه اردبیل راس ساعت ۷ صبح در «محوطه شهیدگاه» اقامه خواهد شد.

فرشاد فردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تبریک ایام ذی الحجه و عید قربان اظهار کرد: نماز عید قربان برنامه‌ریزی شده تا ساعت ۶:۳۰۷ روز پنجشنبه به امامت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم، افزود: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتقال مؤمنین عزیز از میادین اصلی شهر از ساعت ۶ صبح توسط شهرداری انجام شده است که امیدواریم شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم در این مراسم باشیم.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین نماز صبح به امامت معظم له ساعت ۳/۳۰ صبح در محل مسجد میرزا علی اکبر اقامه و سپس در ساعت ۵/۳۰ صبح دعای ندبه هم در همان مکان قرائت خواهد شد.

فردی با اشاره به روز عرفه و فضائل آن، روز عرفه را روز برآورده شدن حاجات و نزول رحمت الهی دانست و تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های این روز بخشش گناهان بوده که مؤمنان از این فرصت برای آمرزش گناهان و استغفار و توبه استفاده می‌کنند.

وی افزود: این مراسم به صورت زنده از صفحات مجازی امام جمعه اردبیل نیز پخش خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315114

مهمترین اخبار ایران و جهان: