نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 13:59

کشف ۵۰کیلو تریاک جاسازی شده در بار آهن‌آلات

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با تلاش مأموران این پلیس یک دستگاه کامیون حامل بار آهن توقیف و ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در راستای پاسخگوی به مطالبات شهروندان و دغدغه شهروندان در خصوص رسیدگی به جرایم مواد مخدر؛ رصد و پایش مداوم محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف شهر تهران به صورت شبانه روزی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور روز گذشته مأموران واحد عملیات این پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس از چندین ساعت پایش مدقانه و گشت زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران، موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل بار آهن را شناسایی و پس از توقیف در بازرسی دقیق از آن ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در میان بار آهن آلات جاسازی شده بود را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356614

مهمترین اخبار ایران و جهان: