نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 13:06

۴ فروشنده مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند

سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی سمنان ضمن اشاره به دو عملیات اجرایی توسط فراجا در زمینه مبارزه با مواد مخدر، ابراز کرد: این عملیات مجموعاً به دستگیری چهار فروشنده مواد مخدر انجامیده است.

وی با بیان اینکه در عملیات اول تیم‌های اطلاعاتی فراجای سمنان متوجه شدند که قرار است خودرویی از خراسان شمالی به مقصد سمنان با مواد مخدر در حرکت باشد، ابراز کرد: چتر عملیاتی و اطلاعاتی پلیس سبب شناسایی این فرد در محور دامغان- سمنان شد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سمنان از دستگیری این فرد طی عملیات غافلگیرانه خبر داد و ابراز کرد: این توزیع کننده مواد مخدر بعد از تکمیل پرونده برای دادرسی، به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

موسوی با بیان اینکه عملیات دوم در بلوار حکیم الهی سمنان رخ داد، بیان کرد: سه مظنون با تلاش شبانه روی پلیس که قصد توزیع مواد مخدر شیشه و روان گردان را داشتند، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سه نفر در سمنان و یک نفر نیز توزیع کننده مواد مخدر که از استان خراسان شمالی وارد شده بود مجموعاً چهار دستگیر شده این دو عملیات را شامل می‌شوند، گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک. شیشه و مواد روان گردان از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356514

مهمترین اخبار ایران و جهان: