نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 15:53

نمایشگاه دریایی توسط بندر خرمشهر برپا شد

خرمشهر- مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: هدف اساسی از برپایی نمایشگاه دریایی توسط بندر خرمشهر، اشاعه و ترویج فرهنگ دریایی و آشنایی عموم با فعالیت‌های دریانوردی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عسکری پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دریایی بندر خرمشهر که به مناسبت روز دریانورد با حضور جمعی از مسئولان و مردم در اسکله چاسبی برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت روز دریانورد جشنی ویژه دریانوردان و کارکنان بندر برگزار می‌شد اما امسال با ابتکاری متفاوت، نمایشگاه دریایی برای ایجاد فرهنگی نو در بحث دریا و بندر برپا شد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه شامل پنج غرفه آشنایی با ظرفیت‌های بندر خرمشهر، دانشگاه علوم و فنون دریایی، آشنایی با فرآیندهای امور دریایی، تجهیزات و رادیو دریایی و ایمنی و حفاظت دریایی است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: هدف اساسی از برپایی این نمایشگاه، اشاعه و ترویج فرهنگ دریایی و آشنایی عموم با فعالیت‌های دریانوردی است.

عسکری با دعوت از مردم برای حضور در این نمایشگاه بیان کرد: یکی از اهداف ما در بندر خرمشهر، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم است که معتقد هستیم با مشارکت عمومی می‌توان به توسعه رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322214

مهمترین اخبار ایران و جهان: