نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 20:24

جایگاه زن ایرانی با تجهیز به قدرت دانش ارتقا می‌یابد

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان در دانشگاه باید این مهم را به اثبات برسانیم که با تجهیز به قدرت دانش جایگاه زن ایرانی را ارتقا خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اجتماع مدافعان حریم خانواده در بابل، اظهار کرد: زیبایی ما زیبایی دانش و علم ماست و ما زنان امروز متکی دانش خودمان می‌خواهیم به یاری علی بن ابیطالب (ع)  بیاییم که کوفیان خون به دل‌شان کردند.

وی افزود: ما امروز می‌خواهیم اعلام کنیم که بهتر از مردم صدر اسلام در دفاع از حریم دین هستیم و به شعور معرفت سیاسی رسیدیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما میراث‌دار بانویی هستیم که زمانی که مردان کوفه از پا افتادند و امام خود را تنها گذاشتند، او نگذاشت و ما هم نخواهیم گذاشت این علم پایین بماند.

فلاحی با تأکید بر اینکه ما هویت و آگاهی داریم و نمی‌گذاریم که خاکریزهای فرهنگی ما فتح شود، خاطرنشان کرد: امروز در اوج قله قدرت قرار داریم و با تمام وجود از ارزش‌های خود و از خون شهدای خود که این امنیت و قدرت را برای ما فراهم کردند، دفاع می‌کنیم.

وی با انتقاد از ابزار قرار دادن زنان و مسائل بانوان توسط احزاب و جریان‌های سیاسی، گفت: در فصل تبلیغات سیاسی نباید به فصل استفاده از زنان تبدیل شوند و ما زنان امروز اعلام می‌کنیم علمداران ولایت هستیم، ما گفتمان‌سازیم و نگاه راهبردی داریم و نمی‌گذاریم کسی از ما استفاده ابزاری کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما زنان در دانشگاه باید این مهم را به اثبات برسانیم که با تجهیز به قدرت دانش جایگاه زن ایرانی را ارتقا خواهیم داد.

فلاحی تاکید کرد: دشمن بر بستر ناتوانی ما نشسته و شما اگر بلند شویم آن هم می‌نشینند شما به راه بیفتید اینها فرار می‌کنند.

 

وی با هشدار  نسبت به اینکه محتوا برای جوانان تولید نکردیم، افزود: نتوانستیم اسلام را همان‌گونه که شیرین هست ترویج کنیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما زنان جایگاه مادرانه، خواهرانه و همسری خودتان که اساس‌شان مهرورزی استفاده می‌کنیم و  در دنیا مدیریت جامعه را توام با مهرورزی اداره خواهیم کرد.

فلاحی با بیان اینکه ایران برای همه ایرانیان به شرطی است که درست بدانیم و درست عمل کنیم، یادآور شد: در انقلاب و دفاع مقدس مقاومت کردیم و اما اکنون مهم‌ترین جبهه، جبهه فرهنگی و اجتماعی است که با نگاه عالمانه و زنانه باید توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی در پایان خطاب به بانوان شرکت‌کننده در این اجتماع گفت: اجازه ندهید اذهان شما به اسارت درآید بنده هم تمام تلاشم این است از هویت زنان کشورم دفاع کنم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1361614

مهمترین اخبار ایران و جهان: