نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 08:00

ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر نیروی کار مازندرانی در سامانه جستجوی شغل

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:مطابق آمار ارائه شده تا کنون حدود هزار و ۳۰۰ نفر از جویندگان کار و ۵۶ نفر از کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همان ابتدای دولت سیزدهم، اقدام به طراحی الگوی زیست بوم ملی اشتغال و سامانه رصد ملی اشتغال کرد، از رونمایی نسخه به‌روز‌ شده سامانه جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

وی بیان کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت‌مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار به نشانی اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیازسنجی بازار کار و هدایت کارجویان برای کسب آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و افزایش مهارت را از دیگر مزیت‌های این سامانه برشمرد و گفت: در این سامانه، کارجویان می‌توانند با تکمیل رزومه و ارائه اطلاعات مهارت‌های فردی خود ثبت‌نام کرده و درخواست شغل دهند.

باقری تصریح کرد: مطابق آمار ارائه شده از سوی وزارت کار تا کنون حدود هزار و ۳۰۰ نفر ازجویندگان کار و تعداد ۵۶ نفر ازکارفرمایان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و ۴۷۹ فرصت شغلی توسط کاریابی ها و کارفرمایان معرفی شده است.

وی افزود: کارجویان و کارفرمایان برای کسب اطلاعات از فرصت های شغلی می توانند به سامانه جستجوی شغل به نشانی اعلام شده مراجعه و مراحل ثبت نام را سپری کنند.

پایان پیام/۸۶۰۱۸/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348414

مهمترین اخبار ایران و جهان: