نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:42

شرایط برای حضور تیم پزشکی جهادی در خراسان جنوبی فراهم شود

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید شرایط لازم برای حضور تیم پزشکی نوآوران سلامت در مناطق محروم استان فراهم شود، گفت: باید مستندسازی مناسبی از این حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده شب یک شنبه در جلسه بررسی و شناسایی منطقه هدف ارائه خدمات بنیاد نوآوران سلامت استان با اشاره به خدمات خوب گروه‌های جهادی به مردم مناطق محروم استان اظهار کرد: بخش اعظمی از این خدمات در حوزه پزشکی بوده که کمک بسیاری به مردم این مناطق کرده است.

وی با بیان اینکه بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از نهادهای انقلابی در انجام کارهای جهادی در خراسان جنوبی هستند، گفت: با همکاری این دو نهاد و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نو آوران سلامت خدمات ویژه ای به مردم استان ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید شرایط لازم برای حضور تیم پزشکی نوآوران سلامت در مناطق محروم استان فراهم شود، یادآور شد: باید مستندسازی این فعالیت بزرگ جهادی در استان انجام گیرد.

عباس‌زاده با اشاره به برکات حضور این گروه جهادی در استان بیات داشت: با حضور این تیم پزشکی بخش عمده‌ای از نیازهای درمانی مردم مناطق محروم استان برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور این تیم پزشکی در استان برگزار شده است، یادآور شد: پشتیبانی این گروه در هر شهرستان از طریق فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279614

مهمترین اخبار ایران و جهان: