نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 13:49

تشییع پیکر پاک شهید امنیت از شرق هرمزگان تا شرق مازندران

پیکر پاک شهید مدافع امنیت جاسم‌ حسینیان که در شرق هرمزگان به شهادت رسید، بر فراز دستان مردم در زادگاهش بهشهر در شرق مازندران تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مردم ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر امروز شنبه ۹ دی ماه در روز بصیرت و دفاع از ولایت، بصیرت دیگری خلق کردند و با حضور چشمگیر خود در تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت جاسم حسینیان، ولایتمداری و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

تشییع باشکوه پیکر شهید حسینیان در بهشهر

در این مراسم اقشار مختلف مردم بهشهر، خانواده معظم شهدا، همکاران و خانواده این شهید والامقام از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تا گلزار شهدا، شهید را بدرقه کردند.

بدرقه شهید وطن 

 

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، یک خودرو متخلف با سرپیچی به دستورات پلیس راه، ستوان سوم جاسم حسینیان را زیر گرفت که در پی این حادثه این افسر پلیس راه به شهادت رسید.

 

براساس اعلام فرمانده انتظامی میناب، فرد متخلف کمتر از یک ساعت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

شهید " جاسم‌حسینیان " از شهدای شهرستان بهشهر است که پیکر مطهر شهید " جاسم حسینیان" پنج‌شنبه ۷ دی با استقبال مردم ولایی و کارکنان نیروی انتظامی میناب تشییع شد.

تشییع شهید حسنیان در بهشهر

مراسم وداع با پیکر این شهید با حضور مردم ولایتمدار، جمعه شب ۸ دی ماه در مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) شهرستان بهشهر برگزار شد و امروز در ۹ دی ماه با تشییع بر روی دستان مردم در آرامگاه ابدی‌اش آرام ‌می‌گیرد. 

پایان‌ پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620614

مهمترین اخبار ایران و جهان: