نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 23:27

محکومیت میلیاردی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن در زاهدان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت بیش از 10 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن خوراکی در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده مربوط به ثبت نشدن کالای موضوع قاچاق در سامانه جامع انبارها شامل انواع روغن خوراکی به ارزش هشت میلیارد و 531 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه با توجه به محتویات پرونده و احراز اینکه روغن های خوراکی کشف شده فاقد قبض ورود و خروج در سامانه جامع انبار ها هستند، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 132 میلیون ریال معادل یک چهارم کالای خارج نشده، به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت هشت میلیارد و 531 میلیون ریال جریمه نقدی برای بهای مال از دست رفته و در مجموع متهم را به پرداخت 10 میلیارد و 663 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان در بازدید از یک شرکت بین المللی و استعلام لازم از سامانه جامع انبار ها این تخلف را کشف و برای تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644058

مهمترین اخبار ایران و جهان: